יום שבת, 25 בפברואר 2017

לא אקטואלי 25.2.17

פרשת שופטים 
לפני כמעט עשור, התייעצתי עם מספר מומחים על טיוטת חוק יסוד: מדינת הלאום. אחד מהם, שמגדיר עצמו כשמאל ציוני, אמר לי "תן לי סעיף אחד בהצעת החוק, ואני מוותר על כל שאר הסעיפים". "איזה סעיף תרצה?", שאלתי. "שיהיו שופטים נורמליים בבית המשפט העליון", אמר. לקח לימין קצת זמן להפנים את העניין, עד שהושלם השבוע המהלך המוצלח של שרת המשפטים. שאפו איילת שקד!

הכיבוש והדיסוננס של השמאל הציוני (וחידה בשביל הכיף: באיזה ישוב צולמה התמונה?)
פשרה מתבקשת
מעונש המאסר של אלאור אזריה תקוזז תקופת השהות של שרון גל בבית האח הגדול.
התגובה הישראלית ההולמת צריכה להיות אחת: חנינה. כל השאר - פקה פקה.
השגחה עליונה
רק ביום שני הצגתי את המלצת המכון בדיון של שדולת עם, דת ומדינה אותו כנסה רחל עזריה, וביום שלישי הרבנות הודיעה כי היא מאמצת את הרעיון.

ביקור בית
אז אם אני מבין נכון טראמפ עשה לשמאל מה שפריס סן ז'רמן עשתה לברצלונה?

עיתון הארץ חושף עוולה נוראה: המתנחלים מטהרים שפכים!
הפסקת אוכל
רחלי ריף היא מפיקה, כתבת ועורכת במוסף 'שבת' הנפלא מבית עיתון מקור ראשון. בקיצור, בחורה עם קלאסה, שביקור שלה בבלוג דורש מקום עם לא פחות קלאסה. אז לקחתי אותה לקפה בן-עמי.
זה יוכל להיות מאד מעניין אם הם פשוט יחליפו תפקידים ביניהם
מבשרות את בוא החג
כשיום אחד תיפתח הרכבת המהירה מירושלים לתל אביב, יהיה אדם אחד שיהיה פחות מבסוט. אני.
אני מודה. יש לי סטייה. את דרכי מירושלים למרכז הארץ אני אוהב לעשות בדרכי ברכבת שטסה (או יותר נכון מתפתלת - איפה עוד אתה יכול לשבת ברכבת ולראות את הקטר?) בין הרים ובין סלעים. בגלל הנוף, בגלל הנוחות ובגלל הנינוחות. אה כן, גם בגלל 4 תחנות שונות בתל אביב. אז נכון, האיטיות של הרכבת לא מתאימה לכולם (אבל מתאימה מאד למי שיכולים לקרוא או לעבוד עם הלפטופ בזמן נסיעה) - אבל עשו לעצמכם טובה ואת הנסיעה הבאה שלכם לירושלים או ממנה, תעשו ברכבת. עשרות שקדיות מחכות רק לכם.

רכבת הפרחים
אני רואה שאתם ממש אוהבים את הרכבת מירושלים, אז עוד פרט מעניין: רוב הקטע שבין ירושלים לבית שמש בנוי ממסילה אחת בלבד. מה שגורם לרכבת היוצאת מירושלים לעצור להפסקת תמונות למשך שלוש דקות באמצע הדרך, כדי שהרכבת שמגיעה לירושלים תוכל לעבור. מה שנותן סוף כל סוף פתרון לשאלה הנצחית: מי צריך לפנות את הדרך, זה שעולה או זה שיורד?

סבבה והכל...
אבל ליד באר? מי אמר שמהמשחקים שלי לא יוצא כלום? מזל טוב לאביבית ואנדרו המקסימים ותודה למיכל על ארוחת שבת שבתוצאותיה חזינו השבוע. סבבה והכל, בקרוב בארוחת שבת הקרובה למקום מגוריכם.

הטריפולטאיות משתלמת #ספאם_מפולח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה